N12

הזיכרון שלי מלחמת יום הכיפורים

חזרה

איתי ונה

הבחירה של מורן ונה

איתי (גילוי נאות הוא בעלי) תושב ראש העין , אדם יקר אשר עוזר לכולם

לפני 10 שנים ייסד והקים את עמותת "עסקים מצליחים בראש העין", עמותה שהתחילה מעזרה לבעלי עסקים הקטנים בעיר אל מול הגופים השונים ודאג לחבר בין קהילה לעסקים.

עם השנים פיתח את העמותה למגוון תחומים נוספים לכלל תושבי העיר. למשל, הפרוייקט החברתי-חינוכי ״המקרר״ אשר עוזר למשפחות מעוטות יכולת ופרוייקט נוסף בו מכינים למעלה מ-150 עופות במעשנה בכל יום חמישי ומשפחות מעוטות יכולת פשוט יכולות להגיע ולקחת עוף לשבת! בנוסף יש חלוקת פירות וירקות שבועית לכמות ענקית של תושבים, חלוקת סלי מזון שבועית גם בחגים, כאשר את סלי המזון אני (אישתו) מכינה בבית ומלקטת הכל ואיתי משנע את הארגזים לבתים של המשפחות.

העשייה הציבורית שלו, לצד העשייה שלי (גן ילדים ותינוקייה בעיר) מורגשת ומושרשת מאד בבית גם בקרב הילדים המסייעים בכל דבר ועניין.

בנוסף: במסגרת העמותה, פתח מרכזי למידה בעיר לצורך צמצום פערים בלמידת מקצועות הליבה. לפרויקט גויסו מורים ממיטב בתי הספר בעיר והכל בהתנדבות. הוא דאג לשיעורים פרטיים באנגלית, חשבון, עברית, הכנה לכיתה א', רובוטיקה, ציור ואומנות ועוד…כל זה בעלות מסובסדת של 5 או 10 שקלים לשיעור. זה גרם לביקוש אדיר בקרב ההורים בשל החיסכון הענק שדאג ללמידה במחיר מסובסד

בנוסף איתי ונה, התמודד לבחירות האחרונות (פברואר 24) למועצת העיר ראש העין וזכה לאהדה עצומה מתושבי העיר.

איתי עושה עוד מגוון רב של פעילויות בעיר אך זה ללא סוף… וקשה לעלות את הכל על הכתב פה, דוגמאות נוספות כגון: תיק לכל תלמיד (חלוקת תיקים לבית ספר לילדי העיר) מחשבים לתלמידים שחסר להם. חלוקת תחפושות לפני פורים, עידוד הקניה בעסקים בעיר ועוד… וכל זה בהתנדבות מלאה, ללא מזכירות, ללא משרד, ללא תקציב!

הוא אדם שלמעלה מעשור עסוק יום יום בנתינה לאחר ובדאגה לכולם, ללא שום אינטרס והכל באוזן קשבת ויחס מדהים.