N12

הזיכרון שלי מלחמת יום הכיפורים

חזרה

אביר קארה

הבחירה של אסי צור

לדעתי, חד משמעית אביר קארה הוא הישראלי שהכי ראוי להדליק משואה! הוא מכונה שפועלת לטובת הציבור ובעלי עסקים קטנים בפרט. הוא עשה בחצי שנה האחרונה למען המדינה מה שלא עשו כאן אנשי ציבור במשך יובל של פעילות ציבורית! אביר סמל לחריצות, נחישות, הקרבה, התמדה, אמונה, נתינה, עוצמה, רצינות, יושרה ועשייה ללא הפסקה. יחד עם כל זאת הוא איש של נתינה, שמחה וכריזמה!

בין היתר הוא התרים וחילק תרומות לחיילי צהל בכמעט חצי מיליארד שקל בשיתוף קבוצות תורמים מחו"ל ומישראל. הוא חילק ארוחות גורמה לחיילים בשטח במשך מספר חודשים רצופים, כמו גם: אפודים, מגנים, קסדות, אביזרים טכנולוגים, גאדג'טים, גופיות, גרביים, כפפות ועוד.

אביר הוא מכונת עשייה שפשוט לא יודעת מנוח, כיום הוא מוביל מאבק חשוב מאין כמוהו - ״די לסחיטה״! זהו מאבק נגד תופעת הסחטנות בתביעות ייצוגיות (באמצעות עורכי דין רעים שמנצלים את החוק לרעה) אשר פוקדת את בעלי העסקים בישראל. מטרתו של אביר קארה היא למגר את תופעת הסחטנות על ידי הגשת תביעות שווא ייצוגיות, ולסייע לעשרות אלפי עסקים בישראל נגד תופעה פסולה זו. ובכך הוא מסייע לבעלי עסקים שרק רוצים להתפרנס בכבוד. אביר קארה הוא לוחם צדק אמיתי, ללא אינטרס אישי, ללא מניעים הקשורים בבצע כסף, אלא נטו לטובת בעלי עסקים קטנים שנתבעים ללא הרף על ידי קבוצה של עורכי דין נכלוליים והכל בחסות החוק. ולכן, אביר קארה הכי ראוי להדליק משואה! מגיע לו תודה ענקית