N12

הזיכרון שלי מלחמת יום הכיפורים

חזרה

ניר דסנר

הבחירה של סתיו עפרוני

בתחילת המלחמה הקים עמותה בשביל תרומות לחיילים. במסגרת העמותה הוא אסף תרומות לחיילים החל מדאודורנטים, גופיות וציציות, עד אוכל, שתייה, עוגות (ביתיות), חלות ועוד. את התרומות חילק בבסיסים מצפון הארץ עד הדרום וגם בשטחי יהודה ושומרון בימי שישי, וכשהגיעו היו מארגנים להם ארוחות צהריים - שניצלים וסלטים ביתיים.

בנוסף, ניר עשה להם ארוחות ערב בבסיסים בעזרת אנשים שנרתמו לעזרה. הארוחות כללו על האש, שירים, הכנסות ספרי תורה ועוד. בחגים ובאירועים הוא היה מארגן לחיילים ארוחות ענק חגיגיות במקומות סגורים. בחג הפסח האחרון, הןא ארגן ארוחה חגיגית לחיילים בודדים בעזרת תרומות וקייטרינג.

העמותה פועלת מ-7 באוקטובר ועד היום. בתחילת המלחמה הוא לא פחד לרגע והגיע לכל מקום בארץ כדי לספק לאנשי הביטחון כל דבר לו הם זקוקים. ניר נמצא בעשייה עד היום ולא מפסיק לחשוב איך אפשר להמשיך לתרום לחיילים. ניר רתם כל איש שיכל לעזור וכך הצליח לתרום כל שבוע לחיילים מכל הארץ ולשמח אותם בעזרת אפיות ובישולים ביתיים, בגדים חדשים ועוד. תחנות רדיו רבות כבר ראיינו את ניר על העשייה והתרומה האדירה שהוא עושה והמטרה שלי היא שכל איש במדינה יידע על התרומה האדירה שהוא לא מפסיק לרגע לעשות!